نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
تلاش برای جذب فالکائو

تلاش برای جذب فالکائو

مطمئنا رادامل فالکائو مهاجم کلمبیایی تیم موناکو فرانسه بازیکنی است که در صورت حضور در ترکیب یووه می تواند در لیگ قهرمانان اروپا بسیار سرنوشت ساز باشد و یوونتوس را کمک کند . به همین دلیل است که مدیران یووه مذاکره برای جذب این مهاجم 28 ساله و گلزن را همچنان پیگیری می کنند .

بر اسا اخبار توتواسپورت، یوونتوس و رئال برای جذب فالکائو تلاش می کنند و این در حالی است که یووه پیش از رئال برای بخدمت گرفتن این بازیکن مذاکرات را شروع کرده بود اما اضافه شدن رئال کار را برای یوونتوس سخت کرده است .

اما در عین حال امروز گفته شد که فالکائو علاقه مند به حضور در یوونتوس است زیرا با توجه به بازیکنان هجومی رئال، شانس کمی برای انتخاب او به عنوان بازیکن اصلی توسط آنچلوتی وجود دارد .

در نتیجه ساعت های پیش رو که آخرین ساعات نقل و انتقالات و شماره معکوس برای تمام شدن مهلت نقل و انتقالات تابستانی اروپا است ، می تواند برای یوونتوس و فالکائو بسیار مهم و تعیین کننده باشد و باید دید که مذاکرات ادامه دار ِ مدیران یووه در نهایت چه نتیجه ای خواهد داشت .

گفتنی است که جانلوکا دی مارزیو کارشناس اسکای اسپورت نیز اعلام کرده است که رقم درخواستی باشگاه موناکو برای فروش فالکائو 12 میلیون یورو است .

طبق اخبار یوونتوس همچنان بدنبال انتقال قرضی فالکائو است و باشگاه موناکو مخالف قرض دادن بازیکن خود است . ضمناً نام فالکائو در لیست موناکو برای دیدار برابر تیم لیل در لیگ فرانسه دیده می شود .


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: